gebruik te maken van de media die AVROTROS biedt. Concreet betekent dat onder andere:
● (Online) zichtbaarheid en tentoonstellingen (zoals representatie op een kunstbeurs, een museale eindexpositie, een interview in MUZE Magazine en de op de online kanalen van AVROTROS, content rondom je praktijk)
● Betaalde opdrachten (zoals een kunstwerk in commissie, het ontwerp van de cover van Muze Magazine, een artprint voor leden en de campagneposters van volgend jaar)
● Professionele begeleiding en netwerkmogelijkheden (zoals een vraagbaak omtrent marketing en branding, het bijwonen van openingen van tentoonstellingen, etc)
De Muzen van Morgen zijn vier jonge kunstenaars die door een gerenommeerde jury worden gekozen en een jaar lang de kans krijgen om hun werk aan een groot publiek te laten zien. Met deze springplank voor jong talent wil AVROTROS kunst in Nederland stimuleren en kunstenaars ondersteunen in de eerste stappen van hun loopbaan.
AVROTROS vindt dat kunst onmisbaar is in een samenleving en ziet creatieven en andersdenkenden als de spil voor innovatie en vooruitgang. Door middel van tentoonstellingen, (online) zichtbaarheid en verschillende opdrachten krijgen de geselecteerde kunstenaars de mogelijkheid om hun werk verder te ontwikkelen en een netwerk op te bouwen binnen de kunstwereld.
MEER INFORMATIE EN AANMELDEN